sobota, 1 lutego 2014

"K" odc. 1

  "Muszę obejrzeć kolejny odcinek!!" - taka była moja pierwsza myśl po pierwszym odcinku "K". Anime zapowiada się naprawdę wystrzałowo. Niczym nie mogę pogardzić. Grupka chłopaków/mężczyzn idzie sobie ulicą i napada na, chyba, producenta broni. To już wprawiło mnie w ten świetny klimat. Potem coś na rodzaj policji i... parę uderzeń i różnych takich. Nagle przenosimy się do szkoły, do której uczęszcza nasz główny bohater. Baardzo mi się spodobał  :33 Taki beztroski, troszkę naiwny chłopak. No ale... w pewnym momencie pojawia się całkiem naga dziewczyna poruszająca się jak kociak x3 A na dodatek się w takowe zwierzę zmienia :D I tam jescze sie działo, ale całegó odcinka wam nie bedę zdradzać xD
  O ile w Togainu no Chi była poniżej dna, tak w K jest ona na wysokim poziomie. Sceny walki wyglądają super, a i bohaterom też nic nie ubyło. Również moce, które są tam zaprezentowane są bardzo pomysłowe i anime to zaimponowało mi nimi.
  Kolorystyka bardzo mi się podoba. Lubię takie klimaty, z walkami i jest jednocześnie tak kolorowo :3 np. jak w Karneval.
  A kończę tym, że... Następny post będzie z K, na stówę :DD Póki co najlepsze anime jakie oglądałam w 2014 :33










5 komentarzy:

  1. Aw, aw, aw, moje kochane K~ <33 No dobra, znaczy nie jest to jakaś nie wiadomo jak dobra seria, ale Namikawa, znaczy Shiro jest taki przesłodki i ogólnie dramat w tej serii jest tak bardzo w mim stylu, więc świetnie mi się to oglądało. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Anime godne polecenia. Po obejrzeniu pierwszego odcinka, również nie byłam zawiedziona i chciałam więcej *O* Niektóre wątki mi nie spasowały, ale w niewielkim stopniu ;D
    Czekam na kolejną notkę =>

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zastanawiałam się nad obejrzeniem tego anime. Wiele osób mówi, że jest genialne, ale spotkałam się z negatywnymi opiniami od osób, z którymi zazwyczaj się zgadzam co do gustu. I teraz już nie wiem czy obejrzeć :< Ale pewnie się za to wezmę, jak skończę te niedokończone serie .3.

    OdpowiedzUsuń