wtorek, 9 lipca 2013

Co na dziś? Cytaty z anime!

   Jak już wspomniałam w poście wcześniej anime uczy. Przykładem na to jest nie tylko zachowanie, ale i cytaty. Często sobie wspominam te, które najbardziej zapadły mi w pamięć. Ale chciałam pamiętać ich więcej, i więcej... Więc postanowiłam sobie założyć taki zeszyt, w którym zapisuje sobie wszystkie cytaty. Mało tego, jak na razie, bo pisałam z tych anime, które oglądałam i tylko te, które mi się podobały najbardziej, i tylko te, które znalazłam na internecie (bo nie pamiętam wszystkich cytatówn serii). Jako że nigdzie nie mogłam znaleźć z innych anime, niż "Naruto" i "Soul Eater" są tylko z "Naruto" i "Soul Eater" xD. To może zacznijmy od... "Naruto"





Więc na początek... może... może Gaara




-"Jak to jest odczuwać ból?"
-"W końcu zrozumiałem... Jestem sam. Nie będę nikomu ufał, ani nikogo kochał. Jestem sam."
-"Masz takie same oczy, jak ja... Oczy przepełnione nienawiścią i śmiercią... Tak jak moje... Twoje oczy mówią mi, jak bardzo chcesz zabić kogoś, kto zamknął cię w tym piekle zwanym samotnością."

Dobra, przyszła pora na Paina (Nagato) 


- "Jesteśmy Pain! Jesteśmy bogiem!"

- "Chcę, żebyś czuła ból, myślała o bólu, zaakceptowała ból i poznała ból."

A teraz Orochimaru




-"Nienawiść budzi tylko jeszcze więcej nienawiści."

Kolej na... Kakashiego






-"Zapamiętaj, że najgłośniej szczekające pieski są najmniej groźne."

-"Wybaczcie, ale zabładziłem na drodze życia."

Może by tak... Sai



- "Uśmiech jest najlepszym sposobem na uniknięcie kłopotów, nawet jeśli jest fałszywy."

A teraz dajmy Itachiego


-"Ci, ktorzy nie potrafią zaakceptować siebie, skazani są na porażkę."

Czas na Tobiego


 -"To będzie nowy świat... Świat prawdy, nie kłamstw."
 
*werble*
  A teraz... Naruto!


-"Płakanie jest w porządku, jeśli płaczesz ze szczęścia."

No a teraz "Soul Eater"



SHINIGAMI-SAMA




-"Nawet, jeśli zdołasz kontrolować śmierć, pozostanie ci tylko smutek."

***

Tak się zastanawiałam, co by tu wstawić... I tak sobie myślę... I wymyśliłam, że napisze pare moich ulubionych cytatów z anime. Tak z nieco innej beczki, pobawiłam się trochę kolorami liter i podkeśleniami, więc jeślibyście mogli napisać co o tym sądzicie, to napiszcie w komentarzach.


Napisz komentarz - uszczęśliw dziecko :)

4 komentarze:

  1. Dla tych, którzy czytali tego posta przed 8:50. Jak pewnie widzicie poprawiłam już te luki w kwestiach Gaary i tło w wyrazie w kwestii Shinigami-sama. Przepraszam za to, co się stało, ale pisałam tego posta o 1:30 w nocy, zaraz po dniu, w którym cały dzień byłam na nogach. Mam nadzieję, że nie sprawiło to większego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teksty Gaary są niewidoczne :<
    No ale jakoś sobie poradziłam :D
    Tak sobie spokojnie czytam, czytam, i nagle tekst Kakashiego "Wybaczcie, ale zabładziłem na drodze życia." hahahaha <33
    notka super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam odwiedzić stronę AnimePhrases z dużą liczbą cytatów z anime :)

    OdpowiedzUsuń