środa, 22 stycznia 2014

"Togainu no Chi" odc. 1




Yo, yo ludzie! Witam w pierwszym poście z naszej zabawy, w którym będzie o pierwszym odcinku anime pt. "Togainu no Chi", które zostało zaproponowane przez... *werble* uwaga, uwaga... MirokiX3.
   No to już przechodząc do anime, a właściwie jego pierwszego odcinka, chciałabym podkreślić, iż... zaczyna się interesująca, by najmniej dla mnie x3 Bo kto nie lubi postapokaliptycznego świata z dziwną policją (przynajmniej, jak dla mnie) i równie dziwną dzielnicą oddaloną od miasta o nie wiem jaką odległość? No i kto nie lubi podtekstów yaoistycznych... xD Ciekawie się zapowiada i na pewno będę ogldać dalej :3 Nie mogę się już doczekać x3 No ale... Piszę to dzień po obejrzeniu odcinka, więc nie pamiętam openingu i endingu x3 Wiem tyle, że ending mi się bardziej podobał x33 A co do animacji, to, jak tam facet się po ziemi tarzał to trochę dziwnie wyglądało ;// I jak się bili to też mi coś tam nie spasowało x3 No ale co tam :D Może będzie lepiej, chociaż trochę wątpię...

3 komentarze:

  1. Bynajmniej to nie przynajmniej i nie pisze się tego rozłącznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako anime Togainu wypadło bardzo, bardzo słabo, graficznie leży i kwiczy a i fabuła nie ratuje tej serii, bohaterowie też nie błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam mangę, za anime się jeszcze nie zabrałam. Nie jestem pewna czy wartko. Czekam na relacje z 2 odcinka ;D

    OdpowiedzUsuń