piątek, 15 lutego 2013

Fairy Tail po dwudziestu odcinkach...

    Hej, hej :D. Właśnie obejrzałam dwudziesty odcinek "Fairy Tail", i postanowiłam się podzielić wrażeniami.
    Na poczatku trochę mnie nudziło. Dopiero gdy pojawiła się Erza anime mnie zaciekawiło. Spodobały mi się też pomysły na fryzury. Fabuła jest świetna, a kreska tez dobra. Anime ogółem jest super, a najbardziej spodobał mi się odcinek 19. Ten, w którym pozamieniali się ciałami. Ciekawi mnie jeszcze co się stało z tą dziewczynką, Lisaną, ale mam nadzieję, że się dowiem. Ale te postacie ^^. Niektórzy taką komedię robią, np. Natsu, Grey, Happy albo Erza czasami xD. Najbardziej polubiłam Happy'iego, bo jest taki słodki, a to jego "Aye" jest najlepsze ^^.
    Podsumowując - anime super i wszystko inne też. Juz nie mogę sie doczekać, co będzie dalej, więc kończe posta i idę oglądać 21 odcinku. No to pa pa.

O, a tu jeszcze obrazek na koniec:



2 komentarze:

  1. Co tak króciutko ;P? Mogłaś trochę bardziej rozwinąć recenzje. W końcu ogglądłaś 20 a nie 2 odcinki x3 Może dopisz coś jeszcze np. Czy Ci się opening i ending podoboją albo co ci się nie podoba w tym anime ( bo każde anime ma jakieś minusy, prawda? ). Jak dodasz coś jeszcze to będę w pełni zadowolona ^^ I oczywiście czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post bedzie jescze dziś, a tak na marginesie to to miały byc moje wrażenia po dwudziestu odcinkach..., ale jeżeli uznałaś to za recenzje, to mnie to nie przeszkadza.

      Usuń