sobota, 16 lutego 2013

Fairy Tail po dwudziestu odcinkach (specjalnie dla Uyumi-chan))

   W komentarzu Uyumi-chan poprosiła, abym napisała coś więcej o Fairy Tail. Zrobię to, bo ostatni post rzeczywiście był krótki, za co Was przepraszm: "Proszę o wybaczenie." m(_ _)m
   No więc takl... pierwszy opening podobał mi się najbardzie z tych przedstawionych do tej chwili, bo bardzo spodobał mi sie głos wokalisty, no i ujęcie, jak Gray stoi na tych ruinach bez koszulki i patrzy w dal ^^. Trzeba przyznać, że przez tę piosenkę zaczęłam słuchać Funkist. Co do endingów... szczerze przyznam, że ich nie słuchałam, bo gdy tylko sie zaczynała załączałam kolejny odcinek, więc nie wypowiem sie na ten temat. Bardzo też polubiłam Makrova, za ten jego głos. A najlepsz było z "nim", jak zamienili sie ciałami i on w ciele Miry siedział na tym stole z tą wym takim co zazwyczaj trzyma xD. Za to nie podoba mi sie jej fryzura. Kucyk z grzywki? Nie jarzę... No i ciutku... Nie, co ja piszę? Bardzo mnie wkurza ten Luxus... Jak dla mnie najbardziej tajemniczą postacią jest Mist Gun. Chciałabym sie o nim czegos wiecej dowiedzieć...
     Na dzisiaj to chyba tyle. Mam nadzieję, ze sie podobało ^^.

1 komentarz:

  1. Nie musiałaś tego "dedykować" xD I nie ma za co przepraszać :) Tylko chciałam poinformować, że dłuższe notki są ciekawsze- bo zawierają w sobie więcej szczegółów :D.
    Notka w połączeniu z poprzednią jest o wiele lepsza. I mogę stwierdzić, że mi się podoba :)
    Czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń