czwartek, 14 lutego 2013

The Versatile Blogger

Konbanwa, good evening i dobry wieczór!

 Napisałam tyle tych powitań, bo nominowano mnie do tagu przez Miyo15 i dla Niej dozgonne Arigato.



Zasady:

-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

***

Fakty o mnie:
(ta zasada, której tak bardzo się obawiałam...)
1. Nie lubię romansów w anime (no chyba, że yaoi od czasu do czasu).
2. Mam słomiany zapał, np. zapisałam się na karate i zrezygnowałam po miesiącu.
3. Ze względu na moją karnację (normalnie, jakbym anemię miała) chłopcy z mojej klasy nazywają mnie     wampirem, a na wigilię klasową życzyli mi chłopaka-wampira xD.
4. Mam coś na rodzaj fobii socjalnej (socjofobia) i przez to boję się powiedzieć rodzicom, że cos takiego mam mam xD
5. Oglądam czasem z bratem wieczorynki, bo mi  się niektóre podobają.
6. Moje pluszaki nazywam imionami bohaterów z anime.
7. Szybko zmieniam zdanie. 
 Uh... męczyłam sie nad tym ze dwie godziny... Mam nadzieję, że nie nudziło to Was za bardzo.

A blogi, które nominuję to:


***

Fakt, miało byc 15 blogów, ale nie miałam innych, które lubię. A tak w ogóle to dzięki za przeczytanie :D.

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację! Mimo wszystko nie wykonuję tagów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yaoi od czasu do czasu?? Tzn. że jesteś yaoistką =>? Cóż, ja z tego trzeciego faktu bym się cieszyła xD
    Hehehe wieczorenki i kreskówki są coool ;P
    Fajna notka, ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, yaoistką nie jestem, ale z tego trzeciego to się tez bardzo cieszę. Raz siedziałysmy z dziewczynami z mojej klasy na przerwie i zaczęłysmy sie głośno śmiać, a jedna do mnie tak: "Wampir", a ja cię pytam czemu , a ona na to, że mam spiczaste trzecie zęby xD. Fakt, są trochę spiczaste, ale nie aż tak bardzo xD.

      Usuń
    2. Hehehe xD Kto by się nie cieszył ze szpiczastych zębów :D
      I co?! Nie jesteś yaoistką, a oglądasz yaoi xD? Bez sensu, przecież yaoi jest świetne. Z resztą, według mnie nie da sie tego nie lubić xD
      Trzeba cie sprowadzić na dobrą drogę xD

      Usuń
  3. Arigato gozaimasu za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń