środa, 13 lutego 2013

My Top 10 Anime

    Postanowiłam napisać moje 10 ulubionych anime (Miyo15, wielkie dzięki za pomysł). No więc tak...:

10. "Another"

    Typowy horror o przeklętej klasie. Zucono klątwę i wszyscy po koleji umierają, a przy tym ich bliscy. Chociaż można się od tego uwolnić zabijają tego, który zmartwychwstał. A to za sprawą nowego ucznia w owej przeklętej klasie.
     To chyba tyle o tym co się dzieje. Tytuł ten znalazł się na mojej Top 10-ątce, bo spodobała mi się kreska, i to bardzo, no i było dużo krwi. A przede wszystkim spodobało mi się to, że wszystkie wydarzenia łączą się ze soba pod koniec serii, jednakże przez opening tytuł stracił w moich oczach na wartosci i spadł na 10-te miejsce.
  

 


9."Vampire Knight" 

      Anime, jak sam tytuł wskazuje jest o wampirach, sama główna bohaterka, Yuki jest nim, lecz dowiaduje się o tym dopiero w siódmym odcinku drugiej serii. Wraz z przyjacielem z dziciństwa, Zero, są strażnikami w szkole. Zero też jest wampirem i wie to odkąd go przemieniono, tj. od pierwszego spotkania z Yuki. Nie pamiętam dobrze dlaczego, ale on uczęszcza na dzienne zajęcia, na które chodzą tylko zwyczajni ludzie. Ale wracając do obowiązków strażników. Mają oni za zadanie pozwolić w spokoju przejść uczniom nocnych klas (tj. wampirom) z akademika do szkoły i z powrotem, gdyż ci są bardzo piękni i popularni, więc każdy chce choć chwile pogadać ze swym idolem.
       A plusy tego anime są takie: wampiry, fajne openingi, niezła kreska, no i oczywiście fabuła jak i postacie. A co do minusów... Jak na mój gust - nie ma ich, chociaż zakończenie drugiej serii niezbyt przypadło mi do gustu.






8."Black Rock Shooter"
 
        O tym, jak to nastolatki  walczą pomiędzy sobą nie wiedząc o tym. Pewna dziewczyna poznaje drugo i się zaprzyjażniają, a to co się dzieje tutaj ma wpływ na to co sie dzieje tam, czyli w świecie, gdzie walczą. Co tu dalej pisac? Coś mnie w tym anime urzekło, ale nie do końca jestem pewna co. Na pewno kreska. To coś urzekające sprawiło, ż tytuł ten znalazł sie na tej liście. A minusy? Jest jeden: nie do końca rozumiem, co się dziej w tym innym świecie i czy to nie jest coś w rodzaju podświadomości.


7."Naruto"

     Dużo nie będę pisać, bo kto nie słyszał o małym, znienawidzonym przez innych chłopcu z marzeniami, który pożniej stał się dla nich bohaterem? Myślę, że wszyscy słyszeli o Uzumakim Naruto, chłopcu, który nosi w sobie demona.
     Według mnie najlepsza w tym anime jest przede wszystkim fabuła. Te walki, i misje, i postacie, a przede wszystkim czarne charaktery ^^. Ale nie zapominajmy o tych dobrych. Moi ulubieńcy, oprócz Naruto, to Kiba, Gaara i Neji. Mi wszystkie openingi przypadły do gustu, jak i endingi. Naruto jest tak nisko, bo oglądałam inne anime, ale to też jest naprawdę super.


6."AKB0048"

    Anime stworzone na podstawie prawdziwego zespołu AKB48. Opowiada ono o świecie, w którym na większości planet wprowadzono zakaz rozrywki. Dziewczyny z zespołu latają na te planety i daja tam nielegalne koncerty dające nadzieję ludziom.
     Podoba mi się w nim kreska, choc na początku raziły mnie troche serduszka na włosach, ale się przyzwyczaiłam. Ważną zaletą tego anime są postacie, jak również kreska i openingi. Dałam to anime na szóstą pozycję, bo spodobały mi sie ich piosenki, ale jak również za zalety wyżej wymienione.


5."Soul Eater"

   Dwie osoby w zespole: Kosa oraz Władający. Walczą z demonami po to, by otrzymac ich dusze, aby Kosa mogła je zjeśc. Po zjedzeniu 99-ciu dusz ludzkich i jednej wiedżmy Kosa ta zmienia się w Kosę Śmierci, którą władać może sam Shinnigami.
    Moze i anime wygląda na dość tajemnicze, ale jest to czasem istna komedia. NIe pomińmy też licznych walk i fabuły, no i oczywiście dość specyficznej (jak dla mnie) kreski.
  

4."Angel Beats"

    Nie ma to jak umrzec jako nastolatek i znależć się w szkole, w której są same NPC i grupa takich, jak ty. To tez niezła komedia, lecz czasem łezka się w oku zakręci. To anime naprawdę nieżle gra na uczuciach... A mianowicie główny bohater trafia do tej szkoły, dowiaduje sie o różnych rzeczach, takich jak to, że trafia się tam, bo za zycia nie spełniło się marzeń. I właśnie on zamierza pomóc całej grupie, odnajdując przy tym miłość.
    To anime było pierwszym, które tak zagrzło mi na emocjach, że zaczęłam inaczej postrzegac świat. Nie wiem w jaki sposób, ale cos sie zmineniło. Na pewno na lepsze. Warto też wspomniec o niektórych postaciach, Ich histiorie życia są dość tragiczne. NIestety. Anime dla tych, co szukają mocnych wrażeń.


3."Sword Art Online"

    A gdyby tak ktos wynalazł kask do gier, dzięki któremu poruszasz się w grz, jak w realnym życiu? Byłoby super, prtawda? Wszystkko byłoby dobrze, póki autor gry "Sword Art Online", Kayaba Akihiko, usunął z panelu gracza przycisk "wyloguj". W ten oto sposób wszyscy gracze zostali uwięzieni w grze. Warynkiem uwolnienia było ukończenie gry. I tak oto pewien Beta-Tester, nickiem "Kirito"n zaczął powoli walczyć z Bossami, a przy tym odnalazł swoją miłość, Asunę.
 
 
2."Kokoro Connect" 

    Piątka prawie że obcych sobie ludzi doznaje na sobie dziwnych zjawisk, takich jak zamiana ciałami, czy też wracanie do różnych okresów swojego życia. Tak oto zrodzilas sie przyjażń pomiędzy cierpiącą na androfobię Kiriyamą Yui, zakochanym w niej Yoshifumi Aokim, stanowczą Himeko Inaba, ciut zboczonym Yaegashi Taichim oraz wesołą Nagase Iori. 
    Napisze krótko: anime dość specyficzne, ale fabuła super. Kreska świetna, a postacie w niektórych momentach przezabawne. 


1."K-ON"

   Historia o tym, jak to kompletna niezdara dostała się do liceum, a za zajęcia nadobowiązkowe wybrała Klub Muzyczny. Nie wiedziała jednak, że potrzebują gitarzystki. I takm oto kupiła gitarę i zaczęła grać wraz z dziewczynami z klubu.
   To tak: Anime to taka super komesdia, że czasem aż płakałam ze śmiechu xD, kreska jest najlepsza, jaką widziałam, pełno super piosenek, w tym openingów i endingów, a postacie jeszcze lepsz ^^.


------------------------------------------------------------------------------------
00."Psycho-Pass"
   
  Nie będę się o tym zbytnio rozpisywać, bo wszystko jest w poście wcześniej.




***
To by było na tyle. Dzięki za przeczytanie tych wypocin do końca i proszę o komentowanie :).

5 komentarzy:

  1. Omo omo omo *o* Jaki cudowny blog! ><
    Cieszę się tym bardziej, gdyż mam podobne top 10 hehehe.
    Piszesz ciekawe notki i mam nadzieję, że ten blog będzie długo istniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. To mój pierwszy blog tak na poważnie, bo na dwa inne nie dodawałam postów, więc tak jakby ten był pierwszy. Jeszcze raz - wielkie dzieki.

      Usuń
    2. Nie musisz za nic dziękować ^^ Wiedz, że jeśli będziesz prowadzić tak dalej, to z pewnością będę na niego często wpadać i komentować :3

      Czekam na następną notkę z niecierpliwością. Pozdrawiam ^.^

      Usuń
  2. Hej, widzę, że ty też nie dawno założyłaś bloga o Anime ^^ Mamy jak widzę trochę podobny gust bo też kocham Soula, BRS i Angel Beats xD

    OdpowiedzUsuń
  3. 35 yr old Social Worker Valery McFall, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Joe and Surfing. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a A4. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń